De voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tjeerd Eijk - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tjeerd Eijk - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Tjeerd van Eijk

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd

09 Oktober 2014 | Nederland, Eindhoven

Na een korte voorbereiding, waarbij het lang niet altijd zeker was of ik deze reis wel zou kunnen maken, is het nu dan eindelijk zover. Zaterdag 11 oktober vertrek ik voor 100 dagen naar de andere kant van de wereld. Ik hoop heel veel plezier te hebben, nieuwe gebieden te ontdekken en nieuwe mensen te ontmoeten. Via deze site zal ik proberen de geïnteresseerden op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

  • 11 Oktober 2014 - 17:01

    Toos Van Werde:

    Heel veel succes en geniet van je reis.

  • 13 Oktober 2014 - 17:14

    Kees Van Eijk:

    Ik dacht zal ik de eerste van de familie zijn die hier iets neer zet.
    hoop dat je eerste dagen een beetje naar wens zijn en dat je maar veel mag zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tjeerd

Actief sinds 09 Okt. 2014
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 4622

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 19 Januari 2015

Backpacken door Nieuw-Zeeland en Australië

Landen bezocht: